Efter ett ilskevrål..

Nu har jag skrivigt vg delen,
den blev svin kass.

Är fortfarande frustrerad.
Fattar knappt vad jag skrivigt.
Tjurade ihop och ringde mamma
och dampade lite..

Blev otrevlig mot henne efter en stund
också, vilket inte var meningen..
Ville väl bara att hon skulle tycka allt
var lika cp som jag..

Efter att slagit ihjäl kudden,
"sullat" in telefonen i sägen tre gånger
och skrikigt ner i madrassen fem gånger
var jag fortfarande lika arg.
Men satte mig vid datorn och skrev äckel piss svin grejen.

Fortfarande lika dåligt,
JAG HATAR SKOLAN IDAG!

Skulle lätt kunna ta tangentbordet och knäcka
det mitt av mot mitt lår..

Grey´s har redan börjat.
eller det är snart slut..

Jag går ner till kärring grillen istället.

Snoppdag.

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0